Sunday, July 19, 2009

いやー大変でした! "It's been a trying time."

Hi,everyone!
My son ran a fever high from this Monday.
And my daughter of 1 year old was hospitalized by anaphylactic shock.
When she ate salmon roe, it became it.
The symptom was intense vomiting and a terrible nettle-rash.
Oh my God!!!
We prayed for our son and daughter recovery.

She recovered after treatment.
Our son recovered, too, and his appetite is large.
And our daughter left the hospital yesterday.
Thanks for possession of health.



皆さん、こんちは!
先週はとても大変な週でした。
月曜日にRYOが高熱を出して夜中には熱性痙攣により救急車で病院まで運ばれました。
その後、熱も中々下がらずじまい。
そしてRENAまでもがイクラを食べてアナフィラキシーショックにて入院しました。
私も病院で付きそうだったのでRYOは主人に仕事を休んでもらい看病してもらいました。
そうこうして何とか今日になって落ち着いたのですが、CHAにむけてのレイアウト作りがたまっていて、夜中1時~徹夜で2枚作り終え、その他もろもろやって今明け方5時にブログを書いています。

また近々アップするのでお楽しみにしていて下さいね(^_-)-☆

1 comment:

  1. Oh how scary. As a mom there is nothing worse than your kids being sick. I think that is the worst fear of every mother.

    I'm glad to hear they are both doing better.

    ReplyDelete