Friday, July 24, 2009

enjoy cropサークルでした~♪

Yesterday was a crop party .
Hosted by me, the event attracted 15 people and their children.
Because she ran a fever from Monday, my daughter went to the hospital in the morning. Therefore I participated in a party from the afternoon.
Conversation with the friend, crop ... Thank you for very happy time!!


昨日はenjoy cropサークルでした。
しかし今度はまたRENAが今週の頭から熱を出していて、午前中は病院へ行ってきたので午後からの参加となりました。
今回はおしゃべりばかりになってしまいましたが、それもまたとても楽しかったです(^^♪
みなさんありがとうございました(*^_^*)

1 comment:

  1. popoさん 木曜日は楽しかったよ~^^
    今度は是非ランチでもしながらお話しましょ☆

    ReplyDelete