Monday, November 2, 2009

Cosmo Cricket November’s DT works!!

I upload layouts of the Cosmo Cricket's dt works.
I used BLACKBOARD MEMORY BOX and Jolly By Golly .
And I mixed Be good! and Oh Joy and used it this time.
6 inches layout for presents enters inside.


11月のCosmo Cricketのデザインチームのお仕事です。
今月はクリスマスも近くなってきたのでクリスマスラインをふんだんに使いました。

まず1枚目はJolly By Golly ラインで12インチのレイアウトを作りました。

Supplie:PLAY DAY, SMITTEN MITTEN, SWEATER WEATHER, JOLLY BY GOLLY ELEMENTS, JOLLY BY GOLLY CARDSTOCK STICKERS,

グリッターをふんだんに取り入れてみました!!・・・と言うのもこちらは12月のベーシッククラス(リアルクラスと通信の両方)のサンプルも兼ねています。12月はこちらのクラスを行いますので、お楽しみに♪詳細はmixiコミュ内にてアップいたします。


そしてこちらはメモリーボックスと去年、一昨年のクリスマスラインOh Joy とBe Good!のラインを使用して作りました。







Supplie:BLACKBOARD MEMORY BOX, WRAPPING PAPER, MITTEN MITTEN, MERRY & BRIGHT, OH JOY JOURNAL CARDS,BUCK NAKED ORNAMENTS and Be Good line

これは独身時代からずっと仲良くしている私のお友達にクリスマスプレゼントとして送るのに作りました♪
一緒に海に行った時の写真(季節外れですが。。)を6インチレイアウトにまとめてみました(^_-)-☆

No comments:

Post a Comment