Tuesday, September 1, 2009

scrap×scrap challenge #16 UP!

SCRAP X SCRAP challenge#16 was uploaded.

This month we are having Basic Grey as our sponsor!
DT girls used Basic Grey products for their layouts.

Here are this month's challenge:

1.Think of Eco Friendly scrapbooking (take it as youlike, in whatever way)
I wrote journal on the stick of the ice cream and the stick which is attached to Rubon

2. Try using complementary colors
The complementary color that I used is blue and an orange.

3.Add swirl or your finishing touch
I used a sticker of BG and the pearl .

We can't wait to see your layouts!

HAPPY scrappin!

****************************************

scrapscrap challenge#16がアップされました!
8月のウィナーも方々も発表されているのでお見逃し無く!!

今月は7月winnerのえむちゃんさんemiさん をGDTにお招きしております。

そして今月のスポンサーは、な・ん・と Basic Grey
そして毎月ご提供くださるAmong Flowersさんです!!!!
豪華RAKを提供してくださいましたので皆さんふるってご参加下さいね(^^♪

そして今月各DTはBasic Greyから送っていただいたペーパー類を使ってレイアウトを作成しました!
6インチのペーパーパッドとステッカーです。
私は同じシリーズの12インチのペーパーも持っていたので使ってみました!


今月のテーマは

1.エコ(環境)を意識したLO※どんな捉え方をしてもOKです。

2.反対色(青ならオレンジ、赤なら緑など)を使う

3.スワール(swirl=渦巻き)を使う・・・sonoさんより


Supplie
PP: Basic Grey 
CS: Bazzill
sticker: American Craft, Basic Grey

エコは子供達が食べたアイスの棒とかラブオンの中に入っている棒を使ってジャーナルを書きました。
・・・ってこれ2年ぐらい前にやったネタなのですが、また使ってしまいました。。(芸がないですね・・泣)
反対色は青とオレンジです。

皆さんのエントリーお待ちしてます(^^♪

No comments:

Post a Comment